عدت نکاح‌کیس: بانی پی ٹی آئی کی سزا کیخلاف اپیلوں‌پر فیصلہ آج

عدت نکاح‌کیس: بانی پی ٹی آئی کی سزا کیخلاف اپیلوں‌پر فیصلہ آج

عدت میں نکاح سے متعلق کیس میں سابق وزیراعظم عمران خان اور ان کی اہلیہ کی سزا کے خلاف مرکزی اپیلوں پر فیصلہ آج سنایا جائے گا۔

بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کی بریت ہو گی یا سزا برقرار رہےگی، فیصلہ آج3 بجے سنایا جائے گا۔ڈسٹرکٹ سیشن جج افضل مجوکا عدت میں نکاح کیس میں سزا کے خلاف اپیلوں پر فیصلہ سنائیں گے۔

بانی پی ٹی آئی اس وقت صرف عدت میں نکاح کیس میں سزا کے باعث اڈیالہ جیل میں ہیں۔

بانی پی ٹی آئی توشہ خانہ اور سائفر مقدمات میں پہلے ہی بری ہو چکے ہیں جبکہ 190 ملین پاؤنڈ کیس میں بانی پی ٹی آئی کی ضمانت منظور ہو چکی ہے۔

لاہور، راولپنڈی، فیصل آباد میں درج 9 مئی کے کیسز میں بانی پی ٹی آئی ضمانت پر ہیں، ایف آئی اے ریاست مخالف ویڈیو ٹوئٹ کرنے پر بانی پی ٹی آئی سے دو بار اڈیالہ جیل میں تفتیش کر چکی ہے، ریاست مخالف ویڈیو ٹوئٹ کرنے پر بانی پی ٹی آئی کے خلاف تاحال کوئی نیا مقدمہ درج نہیں کیا گیا

فی الوقت بانی پی ٹی آئی کے خلاف کوئی نیا کیس کہیں دائر نہیں ہوا اور عدت میں نکاح کیس میں فیصلہ حق میں آنے کی صورت بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کی رہائی کے امکانات ہیں۔

یاد رہے کہ ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد نے 25 جون کو بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کی دوران عدت نکاح کیس میں سزا معطلی کی درخواست پر فیصلہ محفوظ کرلیاتھا۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں